Majda (3.2.2021 21:52) Ahoj holky, chla jsem se zeptat těch co jsou nebo byli na internátu. Já nevím jestli na něj půjdu, zatím o tom premýšlím. Ráda bych věděla v čem je intr dobrý a naopak. A jestli vám nevadí že nemáte úplně soukromí. Byla bych moc ráda za odpovědi, moc by mi to pomohlo při výběru střední školy. | |
maja (04.02.2021 14:26) Ahoj. Já jsem na internátě byla a tak se ti pokusím vypsat par výhod i nevýhod. :) Výhody: já měla štěstí a potkala super kamarády, se kterými jsme si blízcí do teď, shodujeme se na tom, že život na internátě byl jedním z našich nejlepších období, naučí tě to větší samostatnosti a zodpovědnosti, hodně kamarádů máš opravdu blízko (stačí dojít do vedlejšího pokoje), je zde hodně kroužku a aktivit do kterých se můžeš zapojit, opravdu hoodně zážitku Nevýhody: musíš 2x týdně cestovat, kamarády co máš doma moc často nevídáš, neustálé balení věcí, po ukončení střední školy se s kamarády moc nevídáš a musíte vztahy udržovat hlavně přes sociální sítě P.S. za mně bych ti internát doporučovala, samozřejmě každý si jinak zvyká na nové prostředí, pro mně to bylo ze začátku také těžké, ale když to hodnotím zpětně - jsem ráda, že jsem na internátě mohla být. | |
Brunetka (3.2.2021 10:18) Ahoj všichni! V únorovém čísle mě zaujaly pochoutky bez cukru, tak na ně trochu navážu. Já sice bez cukru úplně nežiju, za to obdivuju redaktorku Hanku, ale náhodou jsem na internetu narazila na super jednoduchý, rychlý, zdravý a moc dobrý recept: rozmačkáte dva banány, přidáte ovesné vločky, aby to mělo trochu hustší konzistenci (čím méně vloček, tím sladší, ale trochu jich tam být musí :)), přidáte skořici a z této hmoty uděláte lžičkou hrudky (kolečka) na pečící papír. Pečete na 180 stupňů 10-15 min. Dobrou chuť! | |
Mily (05.02.2021 22:05) Ahoj. Tady je recept na sušenky bez cukru.70 g rozinek,70 g čokoládových lupínků, 70 g mandlí, 45 g lískových oříšků, 70 g slunečnicového oleje, 100 g špaldové mouky, 2 lžíce jablečného octa, 1/2 lžičky mletého badyánu, 1/2 lžičky mletého hřebíčku, 1 lžička jedlé sody, 30 g kvalitního kakaa,170 ml mléka. Ať vám chutná ;) | |
reakce z redakce (03.02.2021 12:32) Ahoj Červenko, díky za upozornění. Tento článek už je je na webu opravdu hodně dlouho, a odkaz na náramek mezitím autor zřejmě zrušil. Ale našla jsem jiný. A výroba není opravdu nic těžkého, tyto dva náramky máme ještě pořád doma, tvořily jsme je před x lety:) s dcerou. Tak ať se ti podaří a dělá radost... M. https://tvorive.estranky.cz/clanky/koralkovani/nar amek-ze-spinacich-spendliku.html | |
Karolína (2.2.2021 17:05) Ahoj, mám problém s nízkým sebevědomím. Někdy se mi povede ho vyhoupnout vysoko a udržet si ho, ale jakmile se dostanu do společnosti víc hezké, oblíbené, fajn holky, tak mi opět klesne hluboko pod zem. Nemáte nějaké rady, jak si ho nenechat shodit, nějaký fajn blog, či plán? Prosím moc o radu, trpím. PS: Je mi 20 let | |
R. (02.02.2021 22:15) Ahoj, myslím si, že tvé sebevědomí nemůže být závislé na tom, co si o tobě myslí druzí, či na srovnávání se s nimi. Věřím, že každý člověk byl stvořen jedinečně a je neopakovatelný a naprosto originální. Opravdu záleží na tom, na čem postavíš své sebevědomí, svou hodnotu. Já osobně stavím na své identitě Boží dcery, která už si nemusí získávat hodnotu u někoho či něčeho jiného. Taky je důležité, co si představuješ pod pojmem sebevědomí. Sebevědomý člověk je podle mě ten, kdo se přijímá se svými slabostmi i přednostmi, má se rád, takový jaký je, na nic si nehraje. Nejde tady o to, jak moc jsi hezká či oblíbená. Krása je velmi subjektivní věc - ta holka, která ti připadá hezká, se nemusí líbit někomu jinému. O co je to oblíbenost? Známost u mnoha lidí? Pokud ale nikomu z těch lidí nemůžeš věřit, nemůžeš se na ně spolehnout, když jsi smutná apod., je docela k ničemu, že tě všichni mají za "příjemnou", ale jinak nic. Nejde zalíbit se všem, být pro všechny úžasná a kamarádka. Pokud si chceš zvýšit sebevědomí, zkus se zamyslet nad tím, v čem jsi dobrá a co se ti na tobě líbí. Pokud si nejsi jistá, zkus se zeptat někoho důvěryhodného - rodičů, sestry apod. Dále si napiš všechny negativní vlastnosti, které si myslíš, že máš. Vedle nich si napiš jejich opak - například: jsem ošklivá - jsem krásná, protože jsem jedinečně stvořená apod. Poté se podívej do zrcadla a přečti si seznam nahlas - řekni si: není pravda, že jsem ošklivá, pravda je, že ... Při každé této pravdě se na sebe usměj. Myslím, že když to budeš dělat každý den, určitě ti bude líp. Dále je dobré obrátit se na Bibli, ve které je mnoho krásných veršů adresovaných tobě od Boha - doporučuji knihu Milované princezně. Přeji ti hezký den :-) | |
... (03.02.2021 09:25) Ahoj, napíšu Ti jeden příběh. ::PRSTEN:: Jeden student přišel za moudrým učitelem s problémem. „Cítím se jako bezvýznamný člověk, nemám síly reagovat. Říkají o mně, že jsem k ničemu, že nic neudělám dobře, že jsem hlupák. Co můžu udělat, abych byl lepší? Jak to udělat, aby si mě ostatní víc vážili?“ Moudrý muž se na něj ani nepodíval a odpověděl: „Lituji, chlapče, ale teď ti nemůžu pomoci. Musím nejdřív rozřešit jeden problém. Snad později…“ Odmlčel se a dodal: „Jestli mi pomůžeš, budu moci najít řešení svého problému rychleji a pak snad bude možné, abych ti pomohl vyřešit ten tvůj.“ „Jistě!“ zakoktal mladík a opět pocítil zahanbení. Učitel si z malíčku stáhl prsten a podal ho mladíkovi. „Nasedni na koně a jeď na tržiště. Musíš prodat tenhle prsten, protože je nutné, abych zaplatil dluh. Potřebuji dostat za prsten co možná nejvíc. Nesmíš přijmout méně než zlaťák. Jeď a vrať se se zlaťákem co nejrychleji!“ Mladík vzal prsten a odjel. Jakmile dorazil na tržiště, začal nabízet prsten obchodníkům. Ti si ho prohlíželi, projevovali určitý zájem, ale jen do té doby, než mladík pověděl, kolik za prsten žádá. Když se zmínil, že za prsten chce zlaťák, někteří se smáli, jiní odešli, aniž se na něj podívali. Jen jeden stařec byl dostatečně slušný a mladíkovi vysvětlil, že zlaťák za tenhle prsten je příliš mnoho. Mladík neúspěšně nabídl šperk všem, kdo prošli tržištěm. Zdrcený tím, že selhal, sedl na koně a dal se na zpáteční cestu. Litoval, že nemá zlaťák, aby prsten koupil sám. Zbavil by tak učitele starosti a mohl současně od něj dostat radu. Vstoupil do domu a řekl: „Moudrý učiteli, je mi to hrozně líto, ale nebylo možné prodat prsten za cenu, kterou jste žádal. Možná bych za něj dostal dva nebo tři stříbrňáky, není přece možné klamat a žádat na někom takovou cenu.“ „To, co jsi řekl, je důležité, chlapče,“ odpověděl učitel s úsměvem. „Musíme nejdřív znát přesnou cenu prstenu. Vezmi si ještě jednou koně a jeď za klenotníkem. Zeptej se ho, za kolik je možné ten prsten prodat. Nezáleží vůbec na tom, jak ho ohodnotí. Neprodávej ho. Přines ho zpět.“ Mladík odjel ke klenotníkovi a požádal ho, aby prsten ocenil. Klenotník prsten dlouze prohlížel, potěžkával, a nakonec se nechal slyšet: „Řekni svému učiteli, že jestli to chce prodat hned, nemůžu mu dát víc než padesát zlaťáků.“ „Padesát zlaťáků!?“ vykřikl mladík. „Ano,“ přisvědčil klenotník, „kdybys přijel jindy, mohl bych ti nabídnout šedesát zlaťáků, ale jestli s prodejem spěcháš…“ Mladík spěchal celý rozčilený do učitelova domu, aby mu pověděl, jak uspěl. „Sedni si,“ pobídl ho učitel, a když vyslechl všechno, co mu mladík vyprávěl, klidně promluvil: „Ty jsi jako ten prsten – vzácný a jedinečný šperk. Ocení tě jen ten, kdo je zkušený. Myslel jsi snad, že tvou skutečnou hodnotu je schopen rozeznat kterýkoli člověk?“ To řekl a opět si navlékl prsten na prst. ---Všichni jsme jako ten prsten. Jsme jedineční a vzácní, ale procházíme nejrůznějšími tržišti života a předpokládáme, že nezkušení lidé nás ocení. Jen Bůh, vznešený Stvořitel každého jedinečného mistrovského díla, zná naši pravou cenu. A tak nemůžeme uznat nízké hodnocení nikým, kdo je menší.--- (PTAČÍ ZPĚV pro duši, Bruno Ferrero) | |
Brunetka (01.02.2021 16:21) Ahoj Petro, docela závidím ten volný čas, my máme zadání i do výtvarky a hudebky. Do výtvarky většinou takové tvůrčí úkoly (třeba jsme něco dělali z ledu a takové docela blbosti), můžeš ale zkusit třeba malovat na kamínky, vybarvovat antistresové omalovánky nebo prostě něco kreslit/malovat. V hudebce míváme i online hodiny, kde si píšeme zápisy a posloucháme ukázky k učivu. Ty si můžeš třeba pustit nějaký klasický koncert a tak. Měj se pěkně :) | |
Veru (01.02.2021 18:24) Ahoj, v těchto hodinách si můžeš dodělávat úkoly, číst, uklízet, vařit... zkrátka dělat, co chceš. Jestli chceš něco k tématu, ve výtvarce můžeš něco vyrábět či kreslit, v hudebce si zazpívat, zatančit, trénovat na hudební nástroje nebo poslouchat písničky, třeba v tělocviku si zase zacvičit, jít ven atd. Měj se hezky:) | |
Brunetka (01.02.2021 16:25) Ahoj, já mám takové smíšené pocity. Na jednu stranu je to pohodlnější, mám i víc volného času, který normálně strávím dojížděním do školy, můžu si všechno rozplánovat podle sebe... Ale nevídám svoji třídu, na online hodinách se hůř soustředím a do školy normálně bych se donutila víc se učit. Online máme skoro všechno, většinou jednou, maximálně dvakrát týdně. Přeji hodně síly a trpělivosti s distanční výukou a měj se pěkně :) | |
L. (02.02.2021 07:47) Nejradši bych chodila do školy... Doma občas nemám co dělat a už mě to štve být tu pořád zavřená... I když je pravda že jsem ráda že se dostanu k počítači, protože normálně mě tam rodiče nepustí... Tisíckrát radši bych byla ve škole! Taky bych se ráda viděla s ostatními a v hodinách se někdy nedovedu soustředit... | |
Strana: 1 << 21 22 23 24 25 26 27 28 29 >> 1223 |
(za poslední 2 měsíce) |